måndag 11 juli 2011

Ännu en dag att lägga till handlingarna och veckan förmodligen är här!!

Igår var jag så vansinigt trött, kunde somnat när och var som helst. Gjorde inte många knop. Fast det gjorde inget då det ändå regnade här på förmiddagen. Hjälpte maken med att kicka igång hand iphone på riktigt. Fattar dock inte hur man gör för att blogga från den. Kan någon förklara?

På eftermiddagen blev det en promenad i skogen vilket resulterade i blåbärs ätande och senare kantarellmackor. Det är sommar det! under slutet av promenaden hade jag fruktansvärd "mensvärk" i båda sidorna av magen antar att det var sammandragningar. Jag har ju inte känt av sådana vid mina tidigare graviditeter. Hoppas att det var så för det är ju ett tecken på att lilleman förbereder sig på att komma ut till oss. Men jag tror inte att han kommer av egen vilja innan onsdag så det är nog bara att bege sig till förlossningen för undersökningsbedömning trots allt. Kanske borde ta en riktig promenad i den kuperade skogen idag också för att hjälpa honom på traven?

Just nu står krocket spel och i läggning av båt på schemat. Annars tar vi dagen som den kommer även idag. Njuter av de sista dagarna nu innan bebislivet ska ta vid! Systrarna räknar dagarna nu för nu har vi ju inte bara nått bebismånaden utan förhoppningsvis även bebis VECKAN!!!!!

2 kommentarer:

  1. Man gör en inställning. Och sedan gör man sina inlägg på mailen. Och skickar det.

    SvaraRadera
  2. Jag har laddat ner appen bloggpress på min iPhone. Den är kanon! Lycka till!
    Mensvärk fick J kvällen innan lilla V kom ut - så det kanske är på G för dig. Spännande :-) Kram kram

    SvaraRadera