lördag 16 juli 2011

Vår älskade lilla prins är här!



Älskade Oliver kom till oss i torsdags kl 15.08. 3690gr och 53 cm lång med an massa svart hår på huvudet. Alldeles ljuvligt underbar!


Nu ska vi ta premiär turen med vagnen.
Systrarna är så stolta så. Några citat från första dagen hemma.

"Mamma jag tror jag drömmer, gör jag det; eller är detta verkligen vår bebis?!"
"Mamma vilken tur vi har för så här fin bebis kan ingen annan mamma få"

Tjejerna är fantastiska hjälpredor som vill vara med finaste lillebror hela tiden. De kan bara inte lämna honom ifred!

Nu börjar livet som bebismamma och trebarnsmor och det enda jag kan säga är att det är helt fantastiskt!!!

Nu är vi fem i familjen.


6 kommentarer:

  1. Passar på att gratta här också. Bra jobbat!

    SvaraRadera
  2. Men Grattis till lillkillen, och er andra ;)) Alldeles lagom stor. Stolta systrar förstår jag. Hoppas allt gick bra/ Kramiz

    SvaraRadera
  3. Jag är såååå glad för er skull!!! <3 <3 <3

    SvaraRadera
  4. Grattis igen ;)!! Vilken liten söting och doftar alldeles ljuvligt antar jag. Njut nu av den lille för tiden går alldeles för fort. Vår "lille" är ju redan fem år och man kan inte förstå vart tiden tar vägen. Kram!!

    SvaraRadera
  5. Ah men va tusan, vilket fint inlägg. Blir lite tårögd. Kram till er

    SvaraRadera
  6. jag ligger efter! JÄTTEGRATTIS till ert lilla underverk! hoppas ni får fortsätta må bra
    kram :)

    SvaraRadera