söndag 17 juli 2011

Vi bara myser!

Jag finns här, läser vad ni skriver men kommenterar dåligt... Men tid kommer. Jag vet i alla fall vad ni gör och jag hoppas att ni fortsätter att titta in till mig!

Njuter bara av det nya underbara livet. Vår lilla gosse sover och äter och vi försöker hitta lite rutiner i allt detta nya. Han sover mest hela dagarna och har en längre vaken period på kvällen runt 18-19 och någon timme framåt. Kan inte klaga alls han sköter sig över förväntan. Sover fint emellan mamma och pappa på natten. Kanske inte det bästa men så mysigt att hela tiden känna och höra den lilla.

Var på återbesök på BB-motagningen idag och allt såg fin fint ut. Har dock tappat 8% av sin vikt och det måste vända nu. Mer än 10% är ointe okej. (Väger 3320 födselvikt 3690) så nu ska vi testa att ge lite tillägg efter varje amning. Sedan blir det ett nytt återbesök och koll av vikten på onsdag. Men jag tror det kommer gå bra för jag känner att mjölkproduktionen ökar om man säger så :-)

Nu ska vi mysa lite till!





2 kommentarer:

  1. HEJ hej hej hej
    Jag har inte hunnit titta in till dig förrens nu :)
    Han e JÄTTE FIN!!
    Jag tänkte på dig i torsdags när vi åkte hit så tänkte jag vinka till dig så kom jag på att nej, hon föder ju barn nu :):)
    Vad skönt att ni mår bra :) Vade heter han ??
    Massa stora kramar och Grattis!!!

    SvaraRadera
  2. Bara njuuut och va, den här tiden är guld värd!

    kram

    SvaraRadera