fredag 8 juli 2011

Är så nöjd och glad!

Första semester veckan till ända. Hade det varit en "vanlig semester" hade jag haft lite panik nu. Hur kan en vecka passera så fort? Hade det varit som vanligt hade jag haft lite panik över att jag inte gjort något särskilt. Hade det varit som vanligt hade jag gjort en massa saker denna första vecka. Hade det varit som vanligt hade jag känt mig stressad över att få ut så mycket som möjligt av varje minut. Hade det varit som vanligt hade halva semestern gått innan jag landat och kommit in i den sköna "semsterlunken". Hade det varit som vanligt hade paniken kommit smygande nu när det inte är soligt hela tiden. Paniken över att få ett dåligt semester väder.

Men vet ni vad, ingenting som vanligt, jag ska inte tillbaks till jobbet om tre veckor så jag känner ingen stress!

Tror att detta är första gången jag verkligen har semester på riktigt, jag sover länge och tar dagen som den kommer. Vi har många dagar på oss att njuta av att bara umgås med varandra och det kommer att bli alldeles alldeles underbart. Trots att det emellanåt är en del moln på himlen så är luften mer än varm och jag är nöjd med det. Molnen är min räddning för det är varmt att vara höggravid. Klockan 22 slutar maken sitt sista pass och sedan är han ledig i 6 härliga veckor. Kommer bli så bra så bra!!!








2 kommentarer:

  1. Så skönt att höra att du njuter av livet, det är du verkligen värd! Synd att vi inte fick till nån träff innan bebbe kommer för nu fattar jag ju att du inte orkar, vi får ta igen det efter att det lilla underverket är här! Tänker på dig och är ganska avundssjuk ;) KRAM

    SvaraRadera
  2. Gud vad underbart, själv har jag två veckor kvar till semestern =( Njut av semestern!

    SvaraRadera