måndag 19 december 2011

Allt är klart!

Underbart. Tänk ingen stress mer. Julklapparna är klara! Ingen panik handling ingen stress med julmat eller bak eller ens städning. Måste säga att jag är så glad över att vi sk åka bort denna jul. Eftersom vi ska till min pappa så har vi en bit att åka och eftersom maken jobbar till 22 på fredag kväll så kommer vi inte iväg förrän julaftonsmorgon. Tack vara detta eller kanske på grund av detta så är min snälla pappa och hans sambo och de övriga som vi ska fira julen med så snälla att de fixar allt. Vår uppgift är bara att infinna oss till julmaten. Underbart eller hur?!

3 kommentarer:

  1. Jag är åxå klar!
    Skönt!

    Ville egentligen bara kika in och tacka för att du följer mig trotts att jag inte bloggat så mycke på en vecka då jag varit bortrest. Men nu är jag hemma igen =)
    Allt bra med dig?

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Låter som den önskejul ALLA önskar att de hade! ;-D

    SvaraRadera