onsdag 21 december 2011

Har ju glömt att visa er!

Denna fina julgranskula som lilleman fick av finaste lilla E när jag var på julfest hemma hos hennes mamma. 
Lilleman har själv fått hänga den i stora granen idag i väntan på en egen liten gran till det kommande egna rummet.
Tack finaste ni!

När jag ändå håller på så kan jag väl visa er årets gran också. En liten fin men otroligt tät och vacker gran klädd i enbart silver och rött (och så lillemans lilla blå förstås) . Man märker att tjejerna är äldre. De klädde med sådan omsorg detta år. Dessutom var det viktigt att det inte hängde för mycket på varje gren, att det fanns prydnader på alla sidor och att det var symmetriskt. Fina älskade barn, er första gran som ni klätt alldeles själva utan att mamma fixat till det efteråt!


4 kommentarer:

  1. Jättefin gran och kulan var häfftig.

    SvaraRadera
  2. Snygg gran!! Önskar jag kunde ha gran... ibland i alla fall. Men Cornelia (katten) skulle gå loss på den, sen tål jag inte julgranar heller. Hade plastgran i ett par år men det blir liksom inte samma sak... Kram

    SvaraRadera
  3. Åh vad roligt att den fick hänga i granen <3 Jag har visat lilla E och hon blev jätteglad!

    SvaraRadera