tisdag 7 april 2009

cyklade

Idag tog jag cykeln till jobbet på morgonen, man får passa på när maken är hemma och har påsklov. Dit turen gick jätte bra med lite skön musik i öronen, men nu när jag skulle hem var det en ren plåga då jag hade motvind hela tiden tode jag skulle dö av utmattning! Tänkt cykla till gymet i kväll men nu vet jag inte, kanske blir bilen ändå! I morgon börjar jag 7 och hade tänkt cykla men jag vet inte om jag ska det orkar inte med en sådan resa till:-) Men om jag har tur så kanske jag har medvind istället?

I kväll blir det lite lätt arobic bas hade först bokat stepkondition men tänker nu åka och köra ett tidigare pass och sedan unna mig en kväll framför tv:n och andra avenyn då mannen och barnen är borta över natten!

Fantasktiskt vår väder idag också! Nu är väl våren här på riktigt???

1 kommentar:

  1. Ja, nu är våren här på riktigt! Det ska bli riktigt fint i påsk! Trallalaaaaaaa!

    Kram

    SvaraRadera