måndag 27 april 2009

Inget pulver här inte!

Nej, går dagens vägning visade 64,4!!! Så jag har lyckats komma lite närmare mina 63 de senaste veckorna, denna vecka är jag glatt överaskad då jag tyckte att jag ätit lite väl mycket onödigt!
Så nära nu , så detta fixar jag till semestern! Sedan när jag når 63 byter bloggen skepnad och blir en vanlig alldaglig svammel blogg börjar bli lite trött på etta vikt tjat så pågått sedan nyår. NI som läser och er jag följer ni har peppat mig så och era vikt bloggar har hjälpt mig så, men snart så återgår vi till den gamla vanliga vardagen bara 1,4 kg kvar!!! Själv klart kommer jag följa er när ni kämpar och jag hoppas att ni kommer att fortsätta följa mig!

I Kväll blir det body pump, gillar inte det alls längre, vill ha lite svettiga konditionspass i stället, men på måndagarna hinner jag inte annat än detta pass vid 20.00 så bättre än inget, kan ju vara bra att forma musklerna lite inför stranden!!:-)

Nu ska jag ut och sätta mig och läsa lite i solen och lyssna på mina underbara barn som springer runt och leker med alla kompisar på gården!!!

1 kommentar:

  1. Grattis! å vilken härlig känsla! detta fixar du i ett kick!

    Kram

    SvaraRadera