måndag 20 april 2009

Två kilo more to go!

Hoppas vara nere på 65,0 nu, batteriet i vågen är slut så det blev ingen vägning igår och det kanske var bra nu hoppas jag att ja nått den magiska gränsen 65,0 men vi får väl se på söndag vad som egentligen hänt! Tänker i alla fall gå ner till 63.0 sedan är det stop och då ska jag döpa om bloggen till något annat då blir jag vanliga Sandra utan vikt noja...då kommer bloggen att handla om annat jag lovar! Kanske måste pulvra för att nå de magiska 63 men hur ska jag klara det? Jag måste ju ta på jobbet med barnen. Kan kanske byta ut alla mål under en helg och sedan köra alla mål utom ett pulver (dvs äta maten under kommande dagar av veckan? Kan det fugera tro? När detta blir av vet jag dock inte kan nog inte bli förän i maj då vi har så mycket inbokat nu under helgerna...Någon som har tips på vad jag ska avända för pulver? Har ju testat nutrilett och et gick ju så där...annat pulver från typ gymbolaget, jag har ju diet shake kan man använda det???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar