måndag 6 april 2009

otrolig känsla

Idag såg jag för första gången att jag faktiskt gått ner i vikt, stod precis framför spegeln på gymet när jag var på bodypump och plötsligt gick det upp för mig att de 10 kilo som ramlat av faktisk syns! Jag är smalare!!! Härlig aha-upplevelse att själv verkligen se det!

Det har varit glest mellan inläggen, vi har kalasat två helger i rad nu fört var det barnkalas helg och i lördags var släkten här. En riktig prövning men jag var mäkta stolt när jag klarat av två helger utan att smaka på alla godsaker! Åt lite vindruvor till fikat ute i solen lika gott och härligt det också. Känner absolut inget sug efter något annat än de goda nötterna jag unnar mig till Robinsson på lördagen!

Vilket härligt vår väder vi har! Gick en riktigt långpromenad i dag med hunden när jag kom hem och sedan cyklade jag och körde ett pass på gymet cyklade hem igen och nu ärjga redo för en soff kväll ska bara ta upp barnen ur badet och utfodra dem först!

2 kommentarer:

  1. Grattis till att det syns!! Härlig känsla! Vad stark du är som stått emot alla kalasfrestelser!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat! Klart det måste synas att du gått ned tio kilo. Det är mycket det!

    Kram

    SvaraRadera