onsdag 22 april 2009

Funderar...

...fundera på om jag skulle börja pulvra snart fär att nå mitt mål på 63 har ju bara två kilo kvar så det borde inte ta så lång tid, tänkte pulvra morgon och kväll och äta lunch mitt på dagen och två mellanmål under två veckor, kanske inte fungerar, kanske måste ta bort mellan målen också? Men jag vill ju orka träna och ha energi till det också!

Några tips att ge, vill bli av med mina två kilo nu så jag når slut målet någon gång!!!!


Idag har jag min vilo onsdag ska ner och titta på film nu med barnen innan de ska sova!

2 kommentarer:

  1. Jag gick ned två kilo på två dagar med ett pulver som heter Pre Net GO. Men å andra sidan är det ju mest vätska man gör av med de första dagarna...

    Lycka till!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Stressa inte ner det sista. Då är risken bara större att du går upp lika snabbt igen. Skär ner lite på maten och ta några extra promenader istället. Det kommer att göra susen!
    Kram

    SvaraRadera