fredag 24 april 2009

Dags att åka...

..till min mamma, vi ska dit nu alldeles snart och sedan ska vi fira henne i morgon. Morgondagen tänker jag ägna åt en riktig långpromenad med hundarna efter frukosten. Sedan ska jag bara njuta i solen med mammas alla skvaller tidningar och mamma så klart! Det ska ju bli härligt varmt har jag hört! Antar att det blir tårta i morgon så jag har packat med en bar som jag ska unna mig själv då! Jag är ju lite motståndare till sådana annars då jag tycker att det känns fel att äta sånt när man inte äter kakor och godis, för mig är det ju godis eftersom det är choklad på!!!

Kommer väl hem lagom till Robinson i morgon, missade ju det i lördags då jag var på fest, och nu tänker jag inte missa det igen, det är ju min lördagsunderhållning!

Kanske inte blir några nötter som belöning på lördag för denna vecka har jag inte alls uppnått mina egna ambitioner och mål har ätit alldeles för mycket knäckebröd och annat dumt!

Ha en trevlig fredas kväll!


1 kommentar:

  1. Försök ta de sista 2 kg med vanlig mat. Det skulle jag gjort. Gick ju tyvärr inte ned något de 6 veckor jag åt, men jag har lärt mig en läxa tills nästa gång. Det är min högsta dröm, att klara av att äta och ändå gå ner i vikt. Eller åtminstonde behålla den...

    SvaraRadera