fredag 5 februari 2010

Award!

Fik denna av snälla Lena !!!
Med utmärkelsen följer att jag ska:
* kopiera awarden till min blogg
* länka till personen som gett mig awarden
* berätta sju intressanta fakta om mig själv
* välj sju andra bloggar att ge awarden till
* länka till deras bloggar
* lämna en kommentar i deras blogg med information om att du gett dem en award.
Jag skickar Awarden vidare till:
Nu till de 7 sakerna om mig:
1. Jag saknar riktiga vänner (men har som tur är många bloggvänner!) att dela saker med.
2. Anledningen till mitt "svaga socialnätverk" är en tidig flytt till pojkvän, allt kretsade kring honom och hans umgänge blev mitt struntade helt i vännerna som "var kvar hemma".
3. Efter ett par år med pojkvännen tog allt slut och jag stod ensam kvar...
4. Lämnade pojkvännen efter psykisk och fysisk misshandel...
5. Mådde väldigt dåligt och litade inte på någon,när jag träffade min nuvarande man
6. Blev tokkär och gifte mig ganka omgående med mannen i mitt liv! Behövde ingen mer än han vad ska man med vänner till?!
7. Känner mig ganska ensam emellanåt, vill också ringa någon och bara prata eller ta en fika på stan...
Några sanningar om mig kanske inte så intressanta men listan avslöjar ändå en del eller hur?

5 kommentarer:

  1. Tyckte visst det var intressant!
    Nu vet jag lite mer om dig som jag aldrig fått reda på annars:)
    Tackar ödmjukast för awarden!

    SvaraRadera
  2. Tack för awarden :-) Det var roligt att få veta lite mer om dig, och jag sitter i exkat samma sits som du vad gäller vänner. Funderade på att ha 45-års kalas i somras men la det på is då jag hade 1 person att bjuda... Ha en underbar lördag! Kram

    SvaraRadera
  3. Tack för awarden! :)

    Detta med vänner är ganska vanligt tror jag. Vi tjejer (om man får generalisera) har nog större behov av nära vän än vad män har. De har ofta flera "kompisar" men sällan behovet av nära vän (som jag definierar vän). För min del har jag en nära vän som jag delar det emsta med. Men sen har jag bloggvänner, ochd et är lustigt vad nära man kan känna sig trots att man egentligen inte känner personen IRL.

    Hoppas ni har en fin lördag!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Synd att vi inte bor närmare varandra så att vi kunde ta en fika ihop :). Tråkigt att du behövt uppleva det du gjort, jag har tyvärr också lärt mig om livet den hårda vägen. KRAM!!

    SvaraRadera
  5. Sen kan man ju ha en gammal vän som man kan ta upp kontakten med igen om man vill. Du vet saker och ting blir vad man gör dem till. Å vill man så kan man. =) Trots att tid, rum, händelser och avstånd förändrat oss så finns jag här Sassa. *Kram*

    SvaraRadera