fredag 19 februari 2010

Full vecka

har bidragit till få inlägg här på bloggen!

Äntligen fredag igen och jag har läst igenom det jag missat på era bloggar i veckan, har dock inte kommenterat något alls. Men jag vet hur fru Venus skor ser ut att Suzan är glad för fredagen, att Lena är glad över Anjas prestatioon, att Annas man åkt på skidresa, att Chrissans dotter blivet av med tanden, att Ulrika son haft maginflusensa, mor duktig är besviken på kompisen,Cornelia hejar på Anja med klasskompisarna, Daniel förundras över alla stölder, Sandra (förortsmamman) handlat på lindex och Sandra (treungar) inte alls är less på vintern......

Här ska fredagen firas barnen och jag ska göra "raketpizza" de såg lagas på Bolibompa i morse! Men GI mamman får klara sig utan...Allt för glada barn (och make!)

Funderar över morgondagen, vad ska man hitta på? Känns lite trist med pulkaåkning och skridskor nu, kanske borde göra något annat. Maken jobbar så et blir bara jag och barnen. Svärmor bjöd oss till en simhall men jag vet inte, har ingen lust liksom. Hon ska ha med sig båda kusinerna och barnen skulle älska det., men jag har ingen ork, blir ju liksom att ta hand om fyra ungar...Deras föräldrar är ju självklart inte med. Alltid svärmor som är med dem, har de barnen jämt men våra barn har hon aldrig haft själv....livet känns lite orättvist emellanåt. Vi kan väl också behöva lite egentid ibland. Kan ju erbjuda sig att ta våra någon gång utan att vi är med, samma sak jämt liksom....


Trevlig fredag på er!!!

1 kommentar:

  1. Säg rakt ut åt svärmor hur du vill ha det! Ofta handlar det om att svärmor tror du vill/klarar av att göra allt själv och inte vill lägga sig i :-) Trevlig helg, kram

    SvaraRadera