lördag 27 februari 2010

LÅngt mellan inläggen , pga en myska vecka! Men nu är jag tillbaka igen!

Måndag: En dålig dag trodde verkligen att jag skulle bli jätte sjuk, bihålorna värkte som bara den.

Tisdag: Bihålsvärken som bortblåst, mådde jätte bra, var på ett trevligt ljus-spa party!

Onsdag: Livet under kontroll, mamma kom för att vara med barnen resten av arbetsveckan.

Torsdag: Hann fynda lite till barnen på bokrean, mötte upp mamma och barnen på ett köpcentrum för att fika, mådde plötsligt jätte illa och blev enligt mamma "likvit" fick gå ut och sätta mig i snön och bara andas. Trodde jag skulle spy när som helst, Tog mig hem och mådde så illa samtidigt som magen krampade, fortsatte så hela kvällen och natten men inget hände.

Fredag: Vaknade helt utmattad kändes verkligen som jag haft maginfluensa, men eftersom jag inte fått ur mig någonting åkte jag till jobbet, helt matt, vad då bara en dag kvar ju?! Kom hem klockan 17.30 hade feber och somande.

Lördag/idag Vaknade efter tolv timmars sömn. Gick ut med hunden, åt frukost, städade, tvättade plockade och fixade, handlade, gräddade våfflor åt familjen till lunch (inget bra jag vet men det var deras önskan idag), nu lite egen tid vid datorn...

Ja, det är vad ni missat i mitt liv denna vecka!

Nu blir det familjemys och filmen "Upp". Sedan blir det hamburgare, Mello och mera mys!

Trevlig lördag på er!!!!
Tillagt 17,55; Jag är feber fri och utan magproblem idag, konstiga dagar denna vecka vill jag lova åkomorna kommer och går men som tur är, så är det inget som består

7 kommentarer:

  1. Hoppas du mår bättre och att febern gett med sig.

    SvaraRadera
  2. Oj vilken vecka!
    Hoppas ni har en finfin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Du är tillagd på min med :)

    kram

    SvaraRadera
  4. Usch vilken jobbig vecka! Skönt att du mår bättre nu och att det inte bidde någon maginfluensa. Kramar

    SvaraRadera
  5. Vilken vecka! Det var lite av varje det! Men skönt att du mår bättre nu.
    Kramar Therese

    SvaraRadera
  6. Men stackare, sicken veckadet blev för dig. Nu hoppas jag att det blir bättre. Kram

    SvaraRadera
  7. Vilken vecka! hoppas du mår bra nu!

    SvaraRadera