söndag 13 juni 2010

Har njutit av det vackra vädret nästan hela dagen. Har lämnat solstolen för att ordna fika, fixa lunch och lite mellis. Har läst "Dödergök" väldigt bra om någon undrar. Nu har jag flyttat in på altanen för molnen har hopat sig och himlen är svart ingen mer sol idag, regnet kommer när som helst. Idag känner jag mig glad. Jag är glad för det fina vädret som varit. Jag är glad för att må så bra. Jag är glad för att jag har min älskade familj. Jag är glad! Ibland kan det behövas en tanke ställare och idag fick jag den genom att läsa en bok. Jag är glad för att jag har ett lyckligt liv. Jag har det bra och det är ibland underskattat. Något man inte alltid tänker på i sin vardag. Vissa har det riktigt jävligt och brottas med en massa problem i sina liv. Stundtals har jag också haft det så men just nu är allt bara bra! Något man bör tänka lite extra på emellanåt glöm inte det!

9 kommentarer:

  1. Vad härligt att ni har fått solen idag istället för oss.

    SvaraRadera
  2. Jag vill också ha sol! Jag vill! Jag vill! Jag vill!

    SvaraRadera
  3. Man borde komma ihåg det alla dagar, även de mindre bra :-) Kram

    SvaraRadera
  4. det är bra med tankeställare ibland :)

    SvaraRadera
  5. Härligt att du hänger med mig till nya stället, håller febrilt på att uppdatera mina länkar till alla också och hoppas att jag inte missar någon. :-) Kram och pepp

    SvaraRadera
  6. Va härligt med så positivt inlägg! Man ska uppskatta sådant man är glad för. Jag brukar lista saker som gör mig glad, bara för att påminna mig själv om att uppskatta dem!

    kram

    SvaraRadera
  7. Åh vad glad man blir över att läsa ditt inlägg! Härligt med glädje!
    Kramar

    SvaraRadera
  8. Härlig läsning, jag blir glad när jag är här, tack :)

    SvaraRadera
  9. Man behöver en tankeställare ibland för att inse hur bra man har det, visst är det så. Jag försöker alltid numera tänka på allt positiva i mitt liv, och det är mycket, men ibland är det svårt...
    Hoppas din måndag blir härlig, kram

    SvaraRadera