söndag 10 april 2011

Idag har jag haft en underbar dag tillsmmasn med mina finaste! Lillasyster lekte en stund hos en kompis på fm och storasyster och jag hade lite kvalitetstid tillsammans. Passade även på att fika i den underbara solen men henne och maken. Ljuvligt fint. Sedan kom lillasyster hem och vi damma av grillen för premiären. Grillade hamburgare stod på menyn. Nästa helg ska vi grilla på riktigt. Detta blev en inpuls premiär. Sedan tog jag en promenad tillsammans med mina inlainesåkande barn. Efter det blev det även prämiär matchen i krocket. Oj, vad de fuskar mina små fina! Bjuder er även på en fin tussilagobild dagen till ära! Dotterns fina bukett som hon plockad på väg hem från kompisen.


Och till er som undrar vad maken gjort hela dagen. Han har tillbringat dagen i köket. Den nya bänkskivan har kommit på plats och han har även sågat hål för hällen och den nya hoven. Just nu håller han på att koppla på vattnet igen! Känner verkligen tacksamhet över denna underbara dag!

3 kommentarer:

  1. Jösses vad tussilagon! :-) Det är vår om något! Sköt om er nu, även den "lilla" :-) Kram

    SvaraRadera