fredag 1 april 2011

Idag har mina barn haft roligt och skaffat mïg lite jobb!

Eller vad säger ni? STorasyster fick inte ens passerkort att åka med i bilen hem utan hon fick gå hem!

Skitigare än de var idag tror jag aldrig de varit! Men vet ni vad det gör inget. Det är bara ett gott tecken på att de har kul om dagarna och att våren faktiskt är här. Jag kommer att få köra ett par maskiner tvätt men vad gör väl det? Ni ser vad positiv jag är. Mitt nya löfte och måtto ni vet. Slutade tidigt idag och åkte hem och åt mellis med tjejerna. Snart ska lillasyster iväg till frisören, måste ju vara extra snygg till allt kalasande i helgen. Sedan väntar fredagsmyset, Skönt kan jag lova för nu börjar jag känna av att jag öppnat tre dagar i rad. Det är tidigt att börja 5.45!!!


Så till sist TGIF!!!

1 kommentar:

  1. Bra att de håller dig sysselsatt.
    Trevlig kväll.
    Kram

    SvaraRadera