söndag 10 april 2011

Inte mycket tid över...

för er just nu. Läser alla fina bloggar men är dålig på att kommentera. Får inte tiden att räcka till just nu. Dagarna är fulla av olika saker som tar min energi och när kvällen kommer startar jag upp datorn och har ett blogg inlägg i tanken, sedan läser jag alla era inlägg och så orkar jag inte producera ett eget. Känner mig oerhört trött just nu och så lider jag mer och mer av ont i höften. Inte meningen att klaga men bara så ni vet. Idag ska jag njuta av en dag utan krav och måsten. Väldigt länge sedan familjen hade en sådan dag. Jag hoppas på en vår fika ute i det vackra vädret!

2 kommentarer:

  1. åh, jag vet! det är så mkt just nu - och mycket jag vill göra så jag hinner inte heller med!
    kram på dig

    SvaraRadera
  2. jo, jag tror faktiskt att jag har det, en sån som du har ovanför säng eller skötbord, dock ingen sån som låter. Tror den är fr ikea, kan fixa bild senare om du vill se :)

    SvaraRadera