onsdag 6 april 2011

Onsdag idag, tack för det. Denna vecka har varit så trött. Speciellt igår. Var på utbildning hela dagen. Borde verkligen inte ta så hårt på krafterna men när jag kom hem blevv jag så trött att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Somnade med dottern kl 20 vakna till vid 23 och gick till min egen säng för att sova till 5.30 och då vaknade jag trött! Inte klokt. Tröttheten har funnits med mig hela dagen. Så ikväll gör vi det lätt för oss. Ganska bra att bli utvald till testpilot hos smartson!


3 kommentarer:

  1. Mina barn gillar inte den sorten, men jag hoppas det gick hem hos er!

    SvaraRadera
  2. Korv funkar i alla lägen :-)
    Sov gott

    SvaraRadera
  3. Så är det ju ibland när man är gravid, säker något speciellt som händer i din kropp just nu och suger ut all energi.
    Hoppas du får massa vila i helgen.
    Du har en award hos mig.
    Kramar

    SvaraRadera