lördag 2 april 2011

Idag vankas kalas!


Jag och storasyster vaknade innan tuppen som vanligt en lördag lite besviken och trött blir man ju på sig själv men idag passar det ju ändå ganska bra. Släkten ska ju komma vid 13 och då kan vi ju passa på att baka lite goda kakor till kalaset! Igår kväll var lillasyster iväg och fixa håret. Hon klippte av en rejäl bit och frisören använde platttång och plattade till hennes lockar så ut kom en helt annan tjej än den vi lämna in! Hon var så stolt över sitt nya jag. Men min fasa är att nu kommer plattången att bli omättligt populär här hemma och det kommer inte att baspara mig tid precis.Men men vad gör man inte för sina älskade små barn?! Nej, nu tycker storasyster att vi ska sätta igång med baket!

5 kommentarer:

  1. Jag är så trög, vem fyller år ??
    Hoppas ni får en mysig dag, och tänk så mycket gott du kan äta nu :)
    Har du läst kommentarerna hos mig angående mamma byter bo programet??? Känns som jag upprörde några fast det inte alls var min mening.
    Ha en underbar dag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. De där små muffinsen ser goda nog ut att äta :)

    kram o må gott

    SvaraRadera
  3. Du har en award att hämta inne hos mig! Kram

    SvaraRadera