lördag 16 april 2011

Min dag!

Påskpyssel, påskharar... ...och kycklingar!
Plantering av solrosor och körsbärstomater!
Lek och skoj...


i en aktivitetspark...
...med träningsmöjligheter!


En riktigt mysig dag med min fina familj. Vi fikade ute i solen och drog efter en massa skojigheter i väg till leksaksaffären där tjejerna fick varsin basketboll som sysselsatt dem resten av dagen.

Maken drog hastigt och lustigt iväg på en bowlingfest i Norrköping. Han hade inte tänkt gå men blev övertalad i sista stund. Så i kväll blir det jag och tjejerna en massa gott i skålarna och så förhoppningsvis något bra på tv!

5 kommentarer:

  1. Oj, full aktivitet ser jag.
    Härligt!

    SvaraRadera
  2. Åh så mysigt! Nästa gång vi ses vill jag veta vart parken ligger, det ser ju jätteskoj ut! Ha en skön söndagkväll! Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig park! =) Jag tror jag måste flytta ser jag när jag bloggar runt! Verkar finnas så mycket roligt att göra i era städer! =) påskpyssel har jag inte börjat med, men det verkar dags nu. jag tycker dagarna går alldeles för fort! Trevlig dag! =)

    SvaraRadera