tisdag 17 maj 2011



10, 7 och 5

Trött tröttare tröttast. Kanske med rätt nu när man snart nått 30 fulla veckor! Imorgon är det forhoppningsvis "bara" 10 veckor kvar till bebis, 5 till sommarlov och 7 veckor att jobba! Nu börjar nedräkningen på alvar. Nu börjar väntan bli överkådlig för alla i familjen. Härlig känsla!


Nu ska barnen titta på sitt favoprogram Huset Anubis och jag ska njuta av en härligt varm och lång dusch innan dagens sista måltid ska intas.

Kvällen tänker jag tillbringa i soffläge efter att barnen är lagda. De somnar flrhoppningsvis fort och lätt idag eftersom de tillbringat förmiddagen i simhallen tillsammans med sin fina pappa. De har önskat detta länge men floshästmamman har inte alls kännt sig sugen på att exponera sig för allmänheten. Men idag var det studiedag och pappan hade ledig fm och vad kunde då passa bättre? Lyckliga barn sitter nu här och äter varsin glass till tv-programet och jag borde avsluta nu om duschen ska bli lång som jag skrev.


Bäst att lyda mig själv. Sätter punkt här, tack för idag!

3 kommentarer:

  1. Skönt att det närmar sig slutet! Så spännande!

    SvaraRadera
  2. Angående Moyana Corigan: du kan beställa från dem, de har postorder. Allt luktar precis så gott som det verkar. Melon & Gurka är gudomlig. Testa!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Redan v.30 - tänk vad veckorna går snabbt!
    Ha en fin dag idag,
    Kram

    SvaraRadera