söndag 15 maj 2011

Laddar...

...inför en ny vecka!
Har haft en fantastisk skön helg och en massa mys med familjen. Vädret var mycket bättre än väntat och jag har till och med hunint läsa ut boken som jag påbörjade i påskas, som jag somnat ifrån varje kväll sedan dess. Känner mig verkligen nöjd med livet. Har umgåttts med pappa, maken och barnen. Har njutit av Göta kanal, Krocket och minigolf. Oj en liten lögn kom visst in där. Det kanske inte var så mycket njutning mellan varven när vi utförde de olika spelen. Mest en massa tjat och bråk för mina barn och krocket eller minigolf går inte riktigt hand i hand. Oj nu blev det fel igen. Det gäller främst ena dottern. Hon är en riktig vinnarskalle som mer än gärna fuskar sig till vinst. Inte lika uppskattat av oss andra. Men vi har haft kul tillsammans trots allt och det är ju huvudsaken!

4 kommentarer:

  1. Låter underbart! Tack för idag vännen, du är fantastiskt duktig och lätt att arbeta med! Kommer att sakna det så otroligt mycket =(
    Kram <3

    SvaraRadera
  2. Låter mysigt trots lite gnabb....

    Kram o tack för din styrkekram

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas att din början på veckan har varit bra.
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Låter bra det!
    Hoppas veckan har vatt bra hitentills:)
    Kram!

    SvaraRadera