torsdag 12 januari 2012

Dålig

...shopping blev det. Fy vad trist det var både på köpcentrumet och i stan. Gammal skit på ställen, sånt som kommer fram vid varje rea, det ingen uppenbarligen vill ha! Jag som ställt in mig på att handla en del. Men så är det alltid tycker jag när man kan och vill finns inget men när man inte ska eller har råd så finns det hur mycket som helst!



 


Nu ska vi mysa lite medan mormor är här och sedan blir det Biggest loser Sverige!!!
Hur tror ni att det kommer gå för dem?


5 kommentarer:

  1. Sv: Ska låta dem växa ut för att få en finare form på dem. :) Jag har haft så tunna bryn tidigare och då kan det vara svårt att få dem att växa tillbaka, så nu sparar jag - och väntar..! :)

    SvaraRadera
  2. Godmorgon!
    Sv; Köpte kameran på net on net. Utan väska, minneskort och rengöring finns den att köpa för 3690 på MediaMarkt.
    Ett tips:)
    Kram.

    SvaraRadera
  3. Så är det var gång man ställer in sig på att äntligen handla lite...då finns det inget man vill ha
    Kram annette

    SvaraRadera
  4. Det var ju precis samma för mig, det får bli en tur till Ulla snart! ;-)
    Trevlig helg vännen <3

    SvaraRadera
  5. brukar vara så, när man väl vill och kan shoppa så hittar man inget..

    SvaraRadera