måndag 9 januari 2012

Så var den här, vardagen!

Vi grejade det fint idag på morgonen. Båda tjejerna och lillebror skötte sig exemplariskt och vi han till skolan i tid. Bara mamman själv som var lite disträ och glömde fruktburkarna hemma i kylen, men vad gör det att man får gå hem och tillbaka igen, skulle ju ändå ut och gå :-)

Vågen var också snäll emot mig visade -1,4 i morse! Tack för det. Julgottet börjar försvinna och jag är närmare mitt mål. Ingen blir gladare än jag. Ska greja detta nu, utan dieter och sträng bantning. 4 kg ska väl inte vara så svårt.

Nu ska jag dricka te och fixa lite innan tjejerna ska hämtas hem!

3 kommentarer:

  1. det är bra, bara man äter förnuftigt så går det! du är duktig!
    jag ÄLSKAR att vardagen är tillbaka :)

    SvaraRadera
  2. Vill bara önska dej lycka till i Rivstaren... och rivstart har du ju fått=))

    SvaraRadera
  3. Härligt resultat efter första veckan i rivstarten! Bra jobbat :)

    SvaraRadera