torsdag 5 juli 2012

Tack för fina tankar och uppmuntrande ord!

Idag känns det hela lite bättre. Maken kom hem med lilleman och det hjälpte mig upp på banan igen. Nu saknar jag bara ena dottern men jag hoppas på att alla kan vara tillsammans imorgon eller redan i kväll igen. Sjuka dottern mår lite bättre just nu men vi var farligt nära en inläggning med dropp i förmiddags.Men nnu har vi fått i henne lite vätska och vi hoppas att huvudvärk och illamåendet ska ge med sig så vi kan återvända till stugan ikväll eller imorgon. Vill ha hela min fina familj runt mig.

Tack för att ni finns och tack för ert stöd. Nu är jag tillbaks och nu ska jag försöka se ljust på allt. Ska inte gräva ner mig utan njuta av dagarna familjen har kvar av den gemensamma semestern. Om vi får dåliga besked den 17:e så tar vi det då. Nu håller jag bara tummarna och tankarna inställda på positivitet. Klart vi ska klara detta. Något annat finns inte!

1 kommentar:

  1. Sandra! Vill bara komma och ge dig en stor kram.
    Tårarna bara rinner när jag läser. Det är så jobbigt det ni nu går igenom.
    Har tänkt att jag ska ha skrivit ett tag nu men oj vad det är svårt att få fram något bra!
    Vi tänker på er allihopa ! Du vet att du kan ringa eller skriva om du vill prata eller bara skrika!
    Stor kram till er alla!
    Bonnie

    SvaraRadera