torsdag 10 september 2009

Bäst i går

..på Idol var väl ändå detta???
http://www.youtube.com/watch?v=Au8xGFplkrw
Hur häftigt som helst och inte visste man vad man skulle tro.

Igå har hade jag en vilodag med promenad idag bär det av till gymet för ett styrkepass ska bli skönt. Jag har en konstig träningsvärk i ryggen och fortfarande i ena låret så jag bokade med anledning av det ett lite lugnare pass idag.

I morgon är det redan fredag känns väl så där att det är min sena fredag då jag slutar 16.45 men man får väl stå ut med det när man vet att man har två härliga lediga dagar framför sig...

Här skiner solen men inte har man njutit av den i eftermiddag då jag iställlet har städat huset, tycker det är skönt att göra det på torsdagen då jag kommer hem tidigt känns skönt när helgen kommer att huset är rent om man skulle få oväntat besök under helgen, trevligt att komma hem till på fredagen också, inga måsten finns liksom då när kvällen kommer.

Nu ska jag byta om och ge mig av till gymet skönt att träna tidigt så man kan slappa lilte i soffan innan man ska sova...

2 kommentarer:

  1. Ja herregud vilka lirare. Men mig lurade de inte! Jo möjligen den lille som kutade rätt in i dörren, men inte den långe. Kläderna och gitarren var överdrivet. Men kul var det!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Du är utmanad inne hos mig

    kram

    SvaraRadera