torsdag 3 september 2009

Snart är det dags!

För funktionsträningen alltså! ska verkligen bli spännande att testa! men jag måste erkänna att det känns lite motigt att åka iväg till gymmet på ett pass som börjar 20.00, man är ju rätt sliten en torsdagskväll när man börjat jobba 5.45....

Idag har jag handlat de första julklapparna! Bra att vara ute i tid och man måste ju passa på när toys r us har rea eller hur? Kan ju kanske kännas lite konstigt att börja nu...

Jag precis haft en härlig eftermiddag tillsammans med man och barn vi har sett på Hannah Montana medan regnet har öst ner utanför. Mys.

Återkommer....

2 kommentarer:

  1. Jag blir helt impad av människor som börjar handla julklappar redan nu!
    Jag måste verkligen försöka göra det i år!
    Hoppas träningen gick bra:)

    SvaraRadera
  2. Svar: GI & Hälsa kommer ut då och då med Expressen. Du får hålla utkik.
    Och ja. Ädelost inbakat i biffarna som jag "stekte" i ugnen typ 20 minuter.

    SvaraRadera