lördag 19 september 2009

Härliga lördag!!!

Lördag och ledig och vackert väder och två glada barn vad kan man mer begära?
Sitter här och surfar runt lite inför dotterns kommande halloween disco (7årsklas) Ska hyra kvarters lokalen här och bjuda hela klassen på ett riktigt läskigt kalas är det tänkt, jätte kul att planera, leta spökiga lekar och saker att bjuda på, skriva ut bilder på spöken och pumpor, man blir som barn på nytt!
Lördag som sagt det betyder att ikväll ska jag få äta de härligt goda nöttterna som inhandlades igår, mums!
I kväll ska jag verkligen njuta av det då jag INTE SKA VÄGA MIG I MORGON!
Har bestämmt mig för att flytta min väg dag till Tisdagar då det inte längre känns bra att väga sig på söndagar tror att mitt resultat blir negativt påverkat av att jag unnnar mig lite exra gott på lördagen, vikten går upp just till söndagen och vänder sedan nedåt igen..
Nu ska jag förbereda dagen vad ska man hitta på en lördag som denna???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar