söndag 20 september 2009

Söndag...

..och veckans första och sista träningspass, pga allt som hänt i veckan har det varit omöjligt att hinna med träning men idag ska det bli av kl 18.00!!!
Känns lite motigt nu när man inte varit på gymet på över en vecka...

Idag har barnen och jag tillbringat dagen på "Busfabriken", ett lekland här i stan. Lill tjejen var bjuden på kalas och storasyster ville också leka lite när chansen fanns. Jag har känt mig frusen och sliten hela helgen så jag spenderade mesta tiden i en soffa läsandes en bok, skönt att barnen är så stora att de kan klara sig lite själva:-)

Efter träningspasset blir det en härlig dusch lite mat och sedan soffan, ska ge Marie Jungstedts filmatisering av böckerna en chans till... (var oerhört besviken efter förra veckans film dubbat och karaktärerna var inte alls som i boken...nej ursch och fy!!!)

3 kommentarer:

  1. Härligt att komma igång med träningen. Undviker dessa filmatiseringar eftersom jag också blev besviken. Böckerna är ju såååå bra!

    ha en bra kväll

    SvaraRadera
  2. Jag håller med, tycker inte heller att den förra var bra. Hoppas det är bättre ikväll!

    SvaraRadera
  3. Bra att du planerat in gymmet!

    SvaraRadera