söndag 6 september 2009

YES!!!

Dagen började med att jag gick upp när alla andra i familjen sov, sedan gick jag och tindra en riktig långprommenad. När jag kom hem var alla uppe maken had bäddat alla sängar och frukosten stod på bordet, härligt att komma hem när allt var klart liksom.
Dessutom visade vågen 63,1 idag!!!
Nu är jag tillbaka där jag var innan semestern, nu är det bara mina tre kilo kvar, skönt att vara på rätt spår igen kan väl säga att de veckorna jag åt obegränsat under semsetern var INTE värd det. Nästa år ska jag sköta mig även då...
Trevligt att få en så bra start på dagen i alla fall! Resultatet för denna vecka är i alla fall -1,1kg då har jag ätit helt enligt GI hela veckan, sedan har jag motionerat varje dag .
(promenad måndag och Stepup tisdag, promenad onsdag och funktionell träning torsdag, och step up fredag samt promenad lördag och söndag.)
Idag ska barnen och jag hitta på något trevligt tillsammans tror jag, maken jobbar hela dagen. Sedan ska nästa vecka planeras, vad ska ätas, hur ska barn lämnas hämtas, vem ska träna när, vilken dag har barnen aktiviteter...Detta ständiga livspussel! :-)
Ps, det blev några nötter igår inte så många men tillräckligt så inget extra lyx idag inte!

1 kommentar:

  1. Grattis!! Vilken härlig känsla!! Å vad jag skulle vilja vara där... GRattis grattis grattis å kramar!

    SvaraRadera