tisdag 8 september 2009

Ny dag och nya tag!

Mitt lilla bakslag i går tyder väl på att jag inte är helt inne i tänket ännu men nnu tar jag nya tag i alla fall. Har bestämmt mig för att inte bli esviken på resultatet denna vecka. Träningen igår var grym högintensiv konditionsträning (bodyattack) och på detta lades idag ett pass av funktionsträning=mina arna lår, trodde värken var borta men oj vad det kändes idag efter duchen när jag skulle ner till vardagsrummet!!! Mina ben kommer må bra av att bara promenera i morgon:-)

Sitter och slö tittar på IDOL det är ju alltid lika kul att se på alla som tror att de kan sjunga, sitter och skrattar och tycker synd om många samtidigt är jag stolt över att de vågar tro på sig själva jag skulle aldig klara det. (Sjunger ju bara barnsånger bra då det är mitt jobb liksom, där sjunger jag ju bra men det är ju bland 1-5 åringar....)

Snart börjar mitt favorit program (lova att inte skratta nu ok?) Det enda jag följer på tv är: Andra Avenyn, nej ni lovade ju! Äntligen är det tillbaka, hösten är räddad.

Många komenterade efter mitt inlägg igår att Gi tar tid, jo tack det vet jag men detta är ju ingen nytt för mig har ju levt enlug och med Gi sedan 1/1 och har ju gått ner 12 kg så jag borde ju eta bättre än gårdagen eller hur? Fy på mig, skärpning nu!!!

4 kommentarer:

  1. Bra att du är tillbaka i bättre tankar!
    Fnissade lite när du inte kände igen mitt namn och trodde att jag var fotograf. Nä, jag är väl inte lika känd som Ola Lauritzon ändå. Men kolla gärna in klara.desser.se, i spalten till höger ser du listan på böcker med GI-recept som jag har gett ut. Kanske kan det ge lite ny inspiration.
    Välkommen till min blogg då och då också!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Nä, jag skrattar inte... Jag har aldrig sett Andra avenyn.
    (men mina elever har! *ss*)
    Nä, förlåt.
    Kunde inte låta bli bara... :)

    Härligt att du känner dig peppad igen!
    Du fixar det här!

    SvaraRadera
  3. Du fixar detta!!! Bakslag är till för att lära sig av, och det verkar du ha gjort!

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Fin träning du fick in, med att kämpa kommer motivationen!

    SvaraRadera