fredag 18 september 2009

Hösten är här!




Så kallt det har varit nu på morgonen ett par dagar! Fick plocka fram minaa vantar på jobbet i torsdags då jag frös enormt om händerna. Idag fick barnen vantar och mössor. Som tur är så tittar ju solen och värmen fram mitt på dagen...
I veckan har växterna bytts ut igen, bollkryssen var över och nu blev det ljung för hela slanten, visst ägpt varjer det härligt att få fixa och förändra!
Det har som sagt varit en fulll vecka kan man säga, har haft något varje dag så jag har inte alls hunnit med att blogga men nu är fredagen här och jag kan käsa ikapp och skriva inlägg och kommentera. Hoppas att ni alla har haft en fin vecka.
Min vecka har varit så där, fler fall av svininfluensan bland både barn och personal så det har varit tufft då det inte finnns vikarier. Sedan har jag haft värk i handled och tumme/fingrar tror det kan vara karpaltunnelsyndrom ska till en arbetsteraput i veckan som kommer. känner att jag måste få någon sorts stöd till handen. Har under en längre tid haftte tid haft dommningar natte tid. under veckan har jag haft värk även dag tid och jag märker att kraften i handen är nedsatt...Någon med som lider av detta???
Maken har åkt bort för att jobba lite i stugan kommer nog hem imorgon eller på söndag så barnen och jag får en egen helg igen funderar på vad vi sak hitta på i morgon???
Just nu ser tjejerna på film och jag sitter här och bloggar samtidigt som jag lyssnar på Dobodoo på 1:an finns vääl som vanligt ingenting att se när det är fredag kväll. är inte det konstigt???
Trevlig kväll på er!!!




1 kommentar:

  1. Fina höstbilder!

    Och som svar. 2,2 från måndag - torsdag.
    men så är det ju nystart och då tappar man ju alltid mycket i början...
    Får se hur det går nu till nästa torsdag...
    För torsdagar är min vägdag.

    Trevlig helg!

    SvaraRadera