söndag 5 december 2010

Andra advent!

Ni har väl inte glömt att tända det andra ljuset?
Tänk nu är vi ännu lite närmare jul!






I går och idag har vi julbakat! Det har blivit Lusse bullar, pepparkakor och pepparkaksmuffins.
Stoasyster har tillbringat mestandels av helgen hos en kompis. Gick iväg i går vid 10 och kom hem idag vid 11.Som tur är hann hon hem till det stora pepparkaksbaket, hon hade tränat lite igår kväll hos kompisen ,så det gick finfint!

Tur att jag hade dotter nr 2 hemma så jag hade lite hjälp med allt styr igår !

Innan pepparkaksbaket hann vi med en tur i backen sedan begav vi oss iväg för att få båda döttrarnas hår klippt!
Imorgon börjar en välfylld vecka ska knappt vara hemma alls!
Mycket på programmet kommer medföra mindre uppdateringar här tyvärr...
Ha en trevlig 2:advent!






4 kommentarer:

  1. Åhhh villka härliga bullar! Jag måste sätta igång jag också snart! :)

    SvaraRadera
  2. Oh vilka läckra bullar, jag ÄLSKAR lussekatter! Hoppas ni hade en bra kväll
    kram

    SvaraRadera
  3. Underbart! Tänk att det redan är andra advent. Helt galet så snabbt det går.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Ååååå jäklar vad ni har bakat :)
    kram

    SvaraRadera