tisdag 7 december 2010

litet men ändå ett inlägg...

Ja detta blir mitt allr första inlägg skrivit före jobbet, ett morgoninlägg! Hann inte alls med bloggen igår då dagen rullade på 180 och dessutom var det personalmöte på kvällen så vad gör man inte för er så här på morgonkvisten? Inte klokt vad duktig jag är eller hur? Har jag tid med detta? Nej, egentligen inte. Men barnen ser på julkalendern varje morgon när de äter frukost och då använder vi min dator för den riktiga sändningen på tv på morgonen är 7.15 och då lämnar vi hemmet. Det innebär att de precis missar visningen på fritids också och då startar snälla mamman igång datorn så klart! Vad tycker ni om "Hotell gyllene orren"? väldigt simpel historia men samtidigt lite kul, mina barn skrattar som bara den. Nu ska jag bege mig till jobbet mår fortfarande så där, känner mig smått illamående från och till och magen är helt ur balans. Hoppas det inte blir värre för nu väntar intensiva dagar! Mer om detta ikvällens ordinarie inlägg!

8 kommentarer:

  1. God morgon!
    Mina barn älskar julkalendern i år och jag tycker också att den är lite smårolig:)
    Hoppas du får en fin tisdag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Har inte sett kalendern än, men sonen kollar på fritids och gillar den.

    kram

    SvaraRadera
  3. Så litet var det inte.;)

    och klart vi tittar på kalendern. Och skrattar.:)

    SvaraRadera
  4. Jag tittar på kalendern ibland. Så ljuvligt!

    Kram!

    SvaraRadera
  5. jag såg bara 30 sekunder häromdagen,glömmer som bort att se på tv :)

    SvaraRadera
  6. Halloj! Du har en Award att hämta hos mig ;)
    Ha en fin fredag

    SvaraRadera
  7. Mina barn gillar den inte alls..kram och ha en fin fredag!

    SvaraRadera