lördag 4 december 2010

Slapp härlig lördag

...med inte allt för mycket på dagordningen. Passar mig utmärkt just nu.

Kanske lite lusse-och pepparkaksbak, när båda barnen är hemma igen?

Lite lycka och framgång i familjen, Tindra flyttar imorgon till ett nytt hem, min älskling får en till chans i livet. Kommer dock att finnas Långt ifrån oss men bara 2 mil från min mamma, så ett och annat besök kan det bli....

Otroligt trött och orkeslös idag, blir nog inte en dag i 180 direkt, funderar på att landa bredvid yngsta dottern i soffan efter att jag avslutar det här.

På återseende när krafterna infinner sig!

2 kommentarer:

  1. Vad härligt att den lilla fyrbente fick en ny familj ;) Jag gläds med er.
    Kramiz och ha en fin dag

    SvaraRadera
  2. skönt att det ordnade sig med ett nytt hem! :D

    SvaraRadera