söndag 6 mars 2011

:-(

Min älskade dotter mår inte alls bra. Sov i stort sett hela dagen igår och vi trodde alllt gick åt rätt håll då hon inte kräktes mer. Men igår kväll var hon jätte illamånde och hade jätte ont i huvudet, förmodligen pga vätskebrist. Somnade tidigt för att vakna till lagom till maken och jag skulle sova. Hon och maken bytte plats för hon ville intr sova nere när ingen var där. Somnade om ganska fort. Jag vaknade kl 6 av att hon kräktes igen (24 timmar efter senaste gången) Minälskade make hade varit förutseende att stäla fram en hink vilket jag älskade honom extra för just då! Hjälpte henne och så drack hon lite vatten som kom upp igen en timma senare. Sen ville hon inte ens ha vatten. Min älskade lilla gumma. Svårt att ute kunna hjälpa...Blir iaf inte någon skola imorgon. Men denna gång stannar maken hemma. Så jag jobbar som vanligt om det fungerar med makens jobb vill säga... Får väl se hur det går maken och jag står väl på tur för denna influensa...

3 kommentarer:

  1. Fy för kräksjuka :(( Har själv en liten som nu har varit dålig sedan tidig fredagsmorgon.
    Hoppas ni klarar er.
    Kramiz och krya på er.

    SvaraRadera
  2. Men usch och fy stackars liten =( Hoppas verkligen att hon blir bättre under natten och att ni slipper fler kräkningar! Tänker på er! Kram

    SvaraRadera
  3. Usch vad jobbigt. Hoppas ni klarar er och att dottern är "klar" nu. Kram

    SvaraRadera