torsdag 17 mars 2011

Dagen snart till ända...

...men lite saker har man i alla fall fått gjort! Tackar IKEA för det fantastiska priset på toalettborstar. Nytt och fräscht. Finns det egentligen någon större eller snarare äckligare bakteriehärd än dessa nödvändliga borstar?
Dottern är glad över de nya fina glänsande
kuddarna som pappa köpt åt henne!
Coolt ska det va, enligt den blivande 7 åringen.

Efter att ha städat och fejat promenerat och ätit så blir det nu soffcoma med denna lilla katalog som sällskap. Lite nytt och fint till tjejerna går alltid hem. 10% lockar förståss mamman!


4 kommentarer:

  1. Ja du har helt rätt! Undrar om folk tänker på att byta ofta? Det gör inte min morfar kan jag säga! Jag påminde honom härom veckan när jag var och hälsade på! =) Läckra kuddar! Förstår hon blev nöjd, trevlig kväll!

    SvaraRadera
  2. Jag måste också fica kläder till ungarna, det är inte klokt vad de växer!
    Trevlig fredag!

    SvaraRadera
  3. Fina saker !!
    H&M kataloger gillar jag, fast till vuxen då förstårs = ))
    Ha en fin fredag.
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  4. Att det finns svarta toalettborstar har jag verkligen missat... det måste jag köpa nästa gång.

    Ja dom är ju till och med lite "snygga" när dom är i svart färg om man nu kan tycka att toalettborstar är snygga... hm.

    Tack snälla för tipset !

    Kram

    SvaraRadera