torsdag 3 mars 2011

Okej, det är mitt eget fel!

Maken är på hockey ,för andra gången den här veckan, till döttrarnas stora besvikelse. Tyvärr är det bara mitt fel. Mycket kan läggas på en, men denna gång har de faktiskt rätt. Jag är ensam skyldig. "Snälla mamma kan du inte hitta på en annan pressent till pappa nästa gång?" Okej, jag ska försöka, men det är ju himla smidigt med ett pressetkort på ticket, eller hur. Men okej, trodde väl inte att det skulle bli två match besök samma vecka. Men det är klart ger man dem lillfingret så tar de hela handen, lika bra att passa på liksom! Nej,jag är inte missnöjd. Han är värd det min älskade make och dessutom får jag ju soffan och fjärrkontrollen för mig själv, inte fy skam det heller ;-)!!!

Trött man blir, är det bara strul med blogger nu? Saknar alla möjligheter att ändra textstorlek, placering osv. Fältet är nästintill tomt...Fler än jag som har problem?

2 kommentarer:

  1. Skönt att vara kung över tv ibland.

    Inget strul hos mig.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har ALLTID fjärrkontrollen för mig själv, tur är väl det för jag är en riktig zappare. Jag har inga problem med blogspot, och tycker inte att något ser konstigt ut här heller... KRam

    SvaraRadera