måndag 28 mars 2011

Mamma byter bo...

...ska jag slö titta på nu. Man kan nog tycka ibland att man skulle vilja byta men när man väl provar så tror jag man kommer till insikten att man trivs med det liv man lever i alla fall. Ska bli spännande att se hur det går för dem. Men nej tack jag tror inte att jag ksulle vilja byta bo men en annan mamma. Jag trivs bäst här hemma med min egen familj. Men som sagt det kan bli ett roligt program dett ;-) En mamma som är van vid ordning och reda och som tycker att det är viktigt med planering och att alla hjälps åt byter bo med en mamma som är van att sköta allt själv i hemmet medan maken tar ansvar för bilen, där man tar dagen som den kommer och ordning och reda inte är så viktigt. Nej, inte är det lätt att anpassa sig till ett helt annat liv än det man är van vid... Måste se detta helt enkelt och sedan veckans höjdpunkt en unge i minuten, vilken toppenkväll!
På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar