tisdag 22 mars 2011

Puh!

Pustar ut i soffan efter en lång dag. Maken jobbar kväll så jag har fart runt som en skållad råtta under kvällen för att lämna hämta lämna och hämta döttrarna på gymnastiken. Båda har duschat och vi har ätit och läxorna är lästa. Lillasyster hade med sig en bok hem som hon skulle få läden först för sig sedan skulle hon lekläsa den för fröken och kompisar nästa vecka. Lekläsa? Dottern kab ju läsa. Hon var så stot över sin läxa så hon kunde knappt vänta på att få läsa den för mig och syrran! Tänk båda mina flickor är så stora nu. Nu ligger de i sina sängar och ser på film, ja jag orkade inte diskutera den saken och eftersom det är studiedag imorgon så fungerar det. Hela min familj kommer att vara hemma och ha det mysigt imorgon, men inte jag :-(
Nu ska jag slöa framför tv:n i väntan på Big Brother!

5 kommentarer:

  1. Vad härligt att de är lediga imorgon, då är det ok att vara uppe lite längre.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en härlig dag !!
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  3. Ser du Big Brother alltså?
    Jag har inte sett ett enda avsnitt den här omgången och jag tror att det kommer att förbli så...

    SvaraRadera
  4. Jag har inte sett ett enda avsnitt av BB, men å andra sidan ser jag knappt på tv....

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Kikar in och önskar dig en fin helg !!
    Kram Helene.

    SvaraRadera