måndag 13 augusti 2012

Kan lätt bli en vana det här!

Idag slängde jag ihop några muffins och planerade en utflykt till Valla. Det är ett friluftsområde här i Linköping. Barnen var väl så där intresserade. Uppdaterade statusen på Fb med vår kommande utflykt. Vips så får jag ett sms från en vän som hade haft samma tankar. Frågade barnen igen och vips så var det andra bullar. Självklart ville de dit om det handlade om en "play date"! Innan vännerna dök upp hann vi med traktormuseet och lyckan var gjord för lilleman. Den gossen älskar bilar och blir helt till sig när han ser en. Sak samma om det är en gräsklippare eller moped bara den rör sig och låter bruuuummmm!!
Hade sedan ett par trevliga timmar med finaste vännen. En planerad träff i tisdags och så två spontan dater fredag och måndag! Inte illa på en vecka eller hur? Kan lätt bli en bra vana detta känner jag!
Dessutom verkar våra barn trivas väldigt bra i varandras sällskap och vänner kan man aldrig få för många!
Bjuder på två bilder från dagen som avslutades med tuff-tuff-tåg och sedan ett stop på MAX för ingen orkade vänta på att jag skulle fixa pytt i panna där hemma :



Fick en aha-upplevelsse och en bra sådan på MAX (äter ju inte där så ofta...) De har ett Delifresh Low Carb mål!  Hur bra och gott som helst. Så även jag åt min mat där. 
Tummen upp för detta!


Delifresh Low Carb-mål69 kr.

Hamburgare utan bröd och med valfritt tillbehör i form av grön eller bönsallad !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar