fredag 24 augusti 2012


Vi packar in oss och drar till mitt jobb (det jag snart ska vara tjänstledig från) för att hälsa på, kolla på renoveringen och hämta lite saker som jag vill ha med mig till det nya jobbet.
Sedan drar vi vidare mot MAXI där vi ska trängas med alla andra som vill fylla på med lite gott till helgen.
Jag är klar men lilleman sover fortfarande efter att ha haft en dålig natt. Måste vara nån period nu. Han har sovit dåligt ett par nätter, vaknar och gråter och vill inte alls ligga i sin egen säng utan tätt intill mamma <3 p="p">

Ute ser det ut att bli ännu en ruggig höst dag. Men vad gör väl det? Det är ju fredag. Min näst sista fredag som hemma mamma. Börjar göra mer och mer ont i mamma hjärtat. 



1 kommentar:

  1. Grttis till nya jobbet!
    Ja här är det oxå en höstkänsla och svinkallt:-(
    Ha en toppenbra dag!
    Kram K

    SvaraRadera