lördag 25 september 2010

Dagens eller kanske helgens project!!!

Har väntat länge på den här dagen. helgen är kommen och nu ska det äntligen ske. Snart kan jag fota inne utan att få alla foton förstörda av dessa hemskheter! AVSKYR dessa dörrar. Gillar inte furu alls...
...därför kommer dessa att flytta in hos oss i helgen. Nya fina vita dörrar. I love!

vem vill gå in på toa och snegla på dessa? Seriöst finns det något värre än furu OCH guld?! AVSKYR verkligen kombinaationen. Gillar inte alls guld. I min värd är silver/krom så mycket finare och stiligare!


Därför kommer dessa att passa så bra. Oj, vad fint vi kommer få. Maken får jobba på medan jag roar mig på arbetskamratens 60-års dropinkalas!

På återseende!









9 kommentarer:

  1. Hahahaha
    Jag håller med dig helt och hållet. Jag gillar inte heller furu och guld men ändock finns det både lite här och där i mitt hem. Eller nja inte guldet men furun kan man hitta här och där. Blä! Men det får vara så tills vi flyttar. =)
    Skönt att det händer något nytt och positivt för er i hemmets vrå. Efter det läskiga/tråkiga.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åååh, det kommer bli supersnyggt!

    SvaraRadera
  3. Ja fy för furu och guld! Absolut inte min smak heller!
    Det kommer bli jättesnyggt med nya vita dörrar!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Haha, jag hade också furu och guldhandtag i förra villan, bläääääää! Här är dörrarna iallafall vita, men guldet är desvärre ständigt närvarande i väntan på annat..... Fint blir det hos dig iaf, ser fram emot att undersöka dörrarna närmare nästa tjejkväll! Kram på dej!

    SvaraRadera
  5. Det kommer bli superfint. Har också lite svårt för furu. :-)

    Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  6. Det kommer bli superbra! Vilket roligt projekt! :)

    SvaraRadera
  7. Va snyggt det kommer bli..furu är så 2005

    SvaraRadera
  8. Haha då vill du inte komma hem till mig för jag har bytt ut alla mina dörrar till just furudörrar. I LÖÖÖV!

    kram

    SvaraRadera