måndag 27 september 2010

Konstigt...

Ny vecka nya tag. Tog en promenad i höstvindarna, ganska mysigt faktiskt. Solen skiner och vinden biter i kinderna. Nu ska jag komma igång men det är svårt. Måste komma ut fast jag inte längre har någon hund att promenera med :-(
Känns väldigt konstig. Har ju haft hund de senaste 15 åren liksom...konstigt att gå själv men oj vad mycket fortare man kan gå, men det känns ändå konstigt men det är väl bara att vänja sig liksom....

Dagens funderare; Om nu superlim fäster på allt, varför fastnar det inte på tubens insida?

5 kommentarer:

  1. Har säkert att göra med när det kommer luft på limmet.. Då fastnar det på allt!

    SvaraRadera
  2. Ja det tar nog ett tag för dig att vänja dig!
    Du det var ingen dålig fundering :) Har inte en susning!
    kram

    SvaraRadera
  3. haha, kul fundering om limmet :P

    SvaraRadera
  4. Måste vara jättetomt.

    Limmet, ingen aning.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Kan förstå att det känns konstigt. Samma känsla jag har haft när jag har förlorat mina älskade katter Zita, Smulan och Nellie. Det blir tomt i sängen och soffan, när man är van vid att ineragera med en annan levande varelse. Bor ju själv så det blir väldigt tomt och tyst...

    Angående limmet så har det med kontakten med syre att göra som någon föreslog ovan.

    Kram

    SvaraRadera