torsdag 9 september 2010

Torsdag och rubrik torka(=risk för blaha inlägg...)

Så var det bara den egna familjen i hemmet igen. Mamma/mormor har äkt och ikväll är det bara slapp som gäller. Veckan har gått så fort. hinner nästan inte med. Det är så mycket hela tiden. Tycker att dagarna bara springer fram och man är ständigt sysselsatt. Blir bara mer och mer för varje dag känns det som. Imorgon är en av de stressigaste dagarna på jobbet, fotograferingsdagen! Men vet ni va, med risk för att låta skadeglad, jag ska inte vara där! Ska bara delta en liten snabb stund och vara med på gruppfotot sedan lämnar jag huset för att bege mig till kontoret. Övervägde att missa allt men det gick inte kollegorna med på :-)

I helgen händer det skojiga saker!

Nu ska jag skratta lite åt IDOL, det är underhållning! Det programmet är ju bara kul under uttagningarna. Hur kan man stå och skryta om sig själv så enormt som många gör, speciellt när et visar sig att många är tondöva?! Skojigt blir det i alla fall!

5 kommentarer:

  1. Fullt ös medvetslös!! :)
    Jag sitter liksom och skäms när jag tittar på idol, för en del är så extremt pinsamma :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag gillar också idol :)
    Dagarna går verkligen snabbt, jag känner att jag inte riktigt har läget under kontroll alltid..får städa i huvud och hem i helgen så man får ordning!

    SvaraRadera
  3. Dottern gillar också Idol och sitter bänkad. Själv tycker jag det är lite pinsamt med de som inte kan sjunga...

    SvaraRadera
  4. Klart du ska va me på skolfotot!

    Vi älskar IDOL i det här hemmet o sitter som klistrade framför burken. Undrar vilka stjärnskott de plockar fram i år?

    Trevlig helg

    kram

    SvaraRadera
  5. Tänk på ett tag till du, vet inte när jag bestämmer mig. Kan väl sätta typ deadline i morgonkväll eller något. Du får hålla utkik på min blogg :)
    Kram

    SvaraRadera