fredag 10 september 2010

Idag hände det! När jag var på systembolaget så frågade kvinnan i kassan efter mitt leg! Vet ni vad jag blev glad och sa "Gärna" Tänk att få vissa leg när man är nästan 15 + sedan 20!!! Kanske inte ska ta det som en komplimang, man kanske ser ut som en barnrumpa? Nä ,nog om detta.

Nu är det fredag igen, inte klokt vad tiden går. Idag hade vi fotografering på jobbet och jag var med trots att jag inte tänkt det. Kan ju vara kul för barnen att ha ett foto på fina mig hemma eller hur? Om saknaden och längtan blir för stor så finns jag ju där :-) Nej, jag tror nog att de minns mig ändå...Nu är skålarna återfyllda så nu kan myset börja. Nästa vecka tar jag nya tag, jag SKA komma igen, har ju halva sept och sedan okt-nov och nästan hela december på mig. Julafton är helig liksom nyårsafton då ska det frossas för att sedan börjas om med nya löften igen...
v åre
På måndag sk amina mål för resten av året publiceras och sedan får ni peppa mig! Jag behöver det, är i en riktig djup svaka nu. Kanske borde jobba mer för på jobbet går det bra. Där finns inga tillfällen att äta en massa dumt!

Imorgon händer roliga saker...

6 kommentarer:

  1. Vilket fint kort på dig! Nu tror jag också att barnen kommer ihåg dig ändå, med eller utan foto men klart att dom vill ha något fint att titta på :)
    Vi finns här och peppar dig när du behöver. Hejja hejja hejja!!! :)
    Ha en underbar helg.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Så fin du är! Självklart kommer vi att peppa dig :)

    SvaraRadera
  3. Såna komplimanger måste man ju fira: SKÅL!

    SvaraRadera
  4. Underbart kort på dig.
    Klart att vi skall peppa.
    Kram

    SvaraRadera
  5. GRATTIS, önskar jag också fick visa leg...

    SvaraRadera