tisdag 14 september 2010

Mycket nu...

Denna vecka hinner jag knappt andas. Det händer så otroligt mycket. Både på jobbet och privat. Veckan startade liksom i går och så går det i hundra åttio och så är det söndga kväll igen, har liksom något att göra hela tiden. Såna veckor känns lite tunga må jag säga! Men en liten stund har jag ändå över för er kära blogg besökare :-)

Undrar vilka ni är som läser egnntligen, många av er känner jag ju till, ni är duktiga och regelbundet kommenterar, men vilka är alla ni andra. 119 besök sedan i lördags och 12 kommentarer...Det gör ju att man funderar på vilka ni är, ge er gärna till känna med en liten pressentation!

Nu är det dags för lite vuxentid framför soffan. maken mår inte inte alls bra, är genomförkyld och kan knappt få fram ett ljud. Tur att han är ledig imorgon så han kan bli bättre. Nu ska vi dricka lite värmande och gott te och se en film tillsammans!

4 kommentarer:

  1. Hoppas allt du har och göra är lite roligt också!
    Visst är det jobbigt när man inte vet vilka det är som kikar in hos en. Man blir ju så nyfiken :)!
    Ha en trevlig kväll med din sjukling.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Jag är Malla, men jag har hängt med ett bra tag nu :)

    SvaraRadera
  3. Hoppas du hinner ta det lite lugnt och varva ner nån dag i alla fall. Men visst är det trist när det känns som om veckan bara innehåller vardagar.
    Kram kram

    SvaraRadera