torsdag 23 september 2010

Höstpromenix!








Igår var det liksom idag en strålande höst dag här i Linköping. Solen sken och man var bara tvungen att gå ut. Tjejerna och jag tog en härlig promenad och passade på att plocka lite vackra höstlöv i alla höstens vackra färger. Älskar verkligen dagar som dessa. Luften känns så frisk och solen värmer skönt och allt är bara så fantastiskt vackert!
Många tittar på mig och min lilla familj när vi visar oss ute. Kan nästan höra allt de tänker. Men jag förstår dem. Det är ju lite ovanligt att ha en dotter i rullstol med gipsat ben och en som är sydd och tejpad i ansiktet lägg sedan till en blek och snorig och allmänt virrig mamma...

9 kommentarer:

  1. Mysigt att umgås med barnen! En vacker dag fick ni också!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ser ut som en skön promonad i hösten.

    SvaraRadera
  3. Jag älskar hösten!
    Det såg ut som en superhärlig promenad.

    Jag har scrollat lite i din blogg (är ny här), och jag vill bara säga att jag tycker den och du verkar trevlig trots allt det jobbiga och svåra ni har varit med om.

    Kram Ting

    SvaraRadera
  4. Jag tycker ni ser underbart fina ut :)

    SvaraRadera
  5. Hihi, det får du bjuda grannarna på :)Fina som bara den är ni i allafall!
    Härliga bilder!
    Kramar

    SvaraRadera
  6. De kanske tittar på er för att ni är så söta alla 3? Det tror jag i alla fall :) Kram

    SvaraRadera
  7. Läste vad som hade hänt flickan och lider med er! Inte lätt med vovven som ändå är en familjemedlem och som man älskar! Tjejen ser i alla fall jättefin ut om läppen. Tror att det kommer läka fint! Ta hand om er och hoppas ni hittar ett hem åt vovven!

    SvaraRadera